петък, 19 октомври 2012 г.

Бисери на интервюта

Селекция от забавни отговори и ситуации по време на интервю

Колекция бисери от кандидати за работа предадени ни от HR служителките.
  • А вие защо не ме попитахте какви са плановете ми за развитие?
  • Имате ли опит в писане извън университета? - Да, надписвала съм картички.
  • Коя е любимата ви рубрика от сайта ни? - Не знам, не съм го разгледал още. Как да го намеря?
  • Какво ви привлича в тази професия? - Нищо специално, просто пробвам навсякъде.
  • Искам да ви призная, че всичко в CV-то ми е художествена измислица и го направих за кеф в свободното си време.
  • Защо избрахте да кандидатствате точно в нашата телевизия (криминален ТВ канал), а не в някоя друга? - Всички обичат да гледат кръв и насилие, но не всички си го признават. Мен обаче не ме е срам да си призная.
  • Какви източници на информация ползвате? - Вас това какво ви интересува?
  • От мотивационното писмо: "Изгарям от желание да започна стаж при вас – да правя кафе на шефовете и копия на документи!"
  • След края на интервюто, кандидатът към интервюиращата служителка: Дали не може да излезем някоя вечер заедно?
  • Обаждане от отпаднал на втори кръг кандидат : "Само едно нещо искам да попитам. Не ме взехте, защото си търсите жена, нали? Аз видях - всички там сте жени!"
  • Какви са вашите очаквания от работата? - Да имам много свободно време.
  • Винаги съм се смятала за много креативна. - Защо? - Ами не знам, просто така си се чувствам.
  • Кандидат за работа, който е режисьор в известно студио, продуциращо поп-фолк клипове: - Защо искате да напуснете студиото? - Ожених се и жена ми ми забранява да работя повече там, защото има много изкушения.
  • От мотивационно писмо: "Търся неформална работна атмосфера и освободени отношения между колегите".
  • На интервю за работа (двете интервюиращи са в напреднала бременност). Имате ли някакви въпроси към нас? - Да, след колко време мога да очаквам да забременея във вашата компания?
  • Въпросът, който кандидатката иска да зададе всъщност завършва с "да получа повишение на заплатата".
  • Една година след неуспешно интервю за работа се получава писмо от кандидата: "Здравейте, как сте в компанията X? Аз само проверявам дали случайно не сте размислили и решили да ме наемете. Да знаете, че чакам да си промените мнението."
  • Студио за красота в Търговище, преди две години. Младо момиче, току-що извадило кетап за маникюристка е получила шанс да работи за лятото. Маникюра, обаче, видно не и се отдава, а и желанието нещо се е изпарило в жегата само след няколко дни. Управителя вижда това и я привиква на разговор. Пита я, според самата нея, какво в работата може да прави най-добре. Момичето се замисля за две секунди и отговаря: "Ами.. най-добре мога да правя... прически и сви*ки".
  • Малък офис в апартамент, но все пак офис - кандидатът влиза и пита "Да се събуя ли?"
  • Интервюираме за мениджър проекти. На стандартен въпрос, защо избрахте да кандидатствате в нашата компания - "Ами много ми е близо до вкъщи, ще мога да си поспивам и няма да се налага да си сменям квартирата ако ме вземете"
  • Кандидат идва от друг град за интервю при мен. От уважение и елементарна култура след "Добре дошли" му благодаря, че е пропътувал пътя и е инвестирал време и средства в идването на срещата ни. Той ми отговаря "А, аз имах друга работа тук - не се мислете за специална!"

Източник - karieri.bg

Няма коментари:

Публикуване на коментар